vineri, 11 ianuarie 2008

Postmodernism

La dracu! Vomit un cuvant peltic, spurcatCaci altfel mi se-aduna toate-n gat, intepeniteVrei sa-l prinzi? Sa-l stergi cu meneca de pe podeaApoi sa-l sorbi cu buze rozalii intre deschize.Mi se face scarba.Dar hai! Iti arunc un vers de care tu te-agatiSi-l ceri inadusit, infometat pe cand te plangi de lumeLumea ce iti impune strans prostia acestui stil.El e modern! Cu laptop si mobil,Si vrea ca poezia s-o transforme in cenusa.Prea frumoase laude rostesti! Fortat. Impins de mare numele tau.De ce sa critici? Oare nu-i de ajuns sa zambesti spre golImpaturit si parfumat. O, taci, nu mai tipa. Oricum esti slut.Pe moment am cartite in spate. Ma-ndeamna spre pamant cu ochi ascunsi.Ei, vino, priveste-ti poezia. Ti-am lepadat-o la picioareFloarea gradinii tale triste, inconjurata de pierdute-ogoare.Si nu sochez, nu-mi doresc florile voastre absurde-amare.Mi se opresc si mie-n gat si mor pe lespezi din cristale.

Niciun comentariu:

BAJOFONDO - De Usuahia a la Quiaca Live in Athens 29-10-2007