vineri, 6 februarie 2009

Moartea unei Iubiri

Si nu pot sa dorm.
Acasa in miez de noapte
Ultima privire prin camera
Vrea sa ma dumireasca
Despre prosoapele ce trebuiesc
Impaturite peste sacosele ingramadite.
Ma intorc in paradisul luciferic
Cu trotuare luminate slab
In miez de noapte
Picurii imi curg blang pe umeri
Cu toata raceala lor;
Molcomi
Peste frunte pun peceti ude.
Intr-un colt si icoana a uitat
Sa zambeasca,
De mult nu m-am rugat
Sa ma intorc.
Caiete prafuite asteapta un viitor
Crancen
Dupa care alerg in cerc.
Doresc un fluture pentru premii;
E o iluzie cu aripi colorate
Cel putin se infatiseaza in chip celest
Infrumusetat de natura...
Dar tot o iluzie.
Daca ai spune ca nu te merita
E ca si cum
Ti-ai renega propriile calitati
Caci stii cat din tine acapareaza
In simtiri.
Nascuti,
Dar nu sub stele de iubiri
Ci-n vis rupt pe coli
Strapunse in creion si mina
Carbune sters in maini, calde
De atata framantat
Ca un aluat
Frumos modelat pentru
Sarbatoare.
Ai fi tentat sa ma urmezi
Rand cu rand
Cat ochii inchid.
Si astept ca bagajele sa se aranjeze singure
Langa usa.
Pana maine sa sterg si urma asta.
De cate ori am spus ca plec...
Si ma rezemam cu tampla de toc
Visand ca nu renunti.
Vremea asta rece te trezeste
Cateodata
Atunci iti mai acorzi o sansa
Pletoasele salcii au amutit.
Cat sa te astepte;
Nici tu nu trebuie sa visezi.
Am murit demult.
E doar vantul ce te imita
Si-ti poarta suflarea peste crengi :
Asa e amintirea
Un suflu ce razbate.
Luminile in orasul meu
Au o licarire anume
Pentru indragostitii de profan
Pentru nopti cu luna plina
Fantomatica
Mister adulmecat in piatra
Si-o apa ce te duce cu gandul
Spre imparatia scanteierii albicioase
Dintr-o ultima dimineata.
Draga mea, te astept in gara
La capat ca de obicei, langa sine
Ma hranesc cu scartaitul lor
Cum ar fi pe placul lui.

Niciun comentariu:

BAJOFONDO - De Usuahia a la Quiaca Live in Athens 29-10-2007