luni, 19 iulie 2010

Ameteala

Aveam urme de cutit pe gat
Transe in care ma mangaiam
Si sangele uscat se scurgea
Direct spre mana.
In cavitati de bumbac
Mi-am rescris sinuciderea
In trepte si trotuare.
Nu o sa fiu niciodata un om
Al publicului.
Cine vede dincolo de mila
Lui Dumnezeu e Dumnezeu
Insusi.
Cine isi priveste toate durerile dinauntru spre
Acela incepe sa moara.

Doar daca…
Uimitor cum exista solutie
Pentru fiecare traire
Ca un ceas pentru fiecare viitor.
Si daca m-as sinucide?
Zodiacul mi-o predispune.
Camp cu flori si un dus de petrol
Langa ochi.
Mi-e teama de moarte
Da am mai zis
Si daca m-ar privi in adanc
Si ar spune hai la scoala
As spune ca sunt inca mica
Inca vad ingerii.
Nu sunt gata.
Vreau sa mor in
Zodia mea.
...
Sunt o multime de frici
Ce se zbat sa evadeze
In incaprea lor terminala
Iubesc prea mult viata
Dupa pranz..

Niciun comentariu:

BAJOFONDO - De Usuahia a la Quiaca Live in Athens 29-10-2007